ארז בורג - עורך דין מקרקעין בקרית חיים
משרד עורכי דין בקרית חיים

עו"ד ארז בורג - עורך דין מקרקעין בקרית חיים
ליווי משפטי בעסקאות מקרקעין בקרית חיים

משרד עו"ד ארז בורג מעניק ליווי משפטי, ייעוץ וייצוג בעסקאות מקרקעין בקרית חיים והסביבה הקרובה כבר שנים רבות.

לרוב, עסקאות מקרקעין הן בין העסקאות המורכבות, הגדולות והמסוכנות בחייו של האדם – מהסיבה הפשוטה שהעסקאות מערבות סכומי כסף גדולים, דורשים מומחיות וניסיון מעשי בתחום המקרקעין, התכנון והבנייה. הניסיון שצברנו במשרד עו"ד ארז בורג, מאפשר לנו לנתח בצורה משפטית, נכונה וממוקדת את תנאי העסקה ולשקף עבורך את הנקודות שחשוב לקחת בחשבון מבחינת מימון, מיסוי מקרקעין ותנאי העסקה.

הייצוג המשפטי שנוכל להעניק לך במשרד עו"ד ארז בורג יבטיח לך שקט נפשי וידיעה שהאינטרסים שלך מול הצד הנגדי מיוצגים לאורך כל העסקה.

לשיחת ייעוץ ראשונית עם עו"ד ארז בורג, עורך דין מקרקעין בקרית חיים, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3924699 ונשמח ללוות אותך יד ביד בכל שלבי העסקה (בדיקות מקדימות, משא ומתן, חתימה והעברת הזכויות).

עו"ד ארז בורג - עורך דין מקרקעין בקרית חיים

משרד עו"ד ארז בורג מעניק ייעוץ וייצוג משפטי ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים בעסקאות מקרקעין בקרית חיים תוך הקפדה על שקיפות, אמינות, התאמה אישית ודיסקרטיות.

אנו מזמינים אותך לעשות את הצעד הראשון, ליצור עימנו קשר ב – 072-3924699 וליהנות מצוות משפטי מיומן, מקצועי ומוביל בקרית חיים אשר שם את האינטרסים שלך בראש סדר העדיפויות בעסקה.

המלצות מלקוחות שאוהבים אותנו 💕​

במהלך השנים נעזרתי פה ושם בעורכי דין, אבל בחיים לא נתקלתי במשרד כזה. תודעת השירות במשרד היא מעולה, ארז תמיד היה זמין לשאלות ועשה את המקסימום בשביל להשיג לנו את העסקה הטובה ביותר שניתן לקבל מול היזם. מומלץ בחום!

לייעוץ ראשוני עם עו"ד ארז בורג, עו"ד מקרקעין בקרית חיים, ניתן ליצור קשר ב- 072-3924699 ונשמח לעמוד לרשותך!