ארז בורג - עורך דין מקרקעין בקרית אתא
משרד עורכי דין בקרית אתא

עו"ד ארז בורג - עורך דין מקרקעין בקרית אתא
ליווי משפטי בעסקאות מקרקעין בקרית אתא

משרד עו"ד ארז בורג מעניק ליווי משפטי ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים בביצוע עסקאות מקרקעין "פשוטות" ומורכבות בקרית אתא והסביבה הקרובה.

על מנת ליצור בידול ומומחיות, משרדינו עוסק בדיני מקרקעין, תכנון ובנייה בלבד. הניסיון הרב שצברנו, בייצוג מוכרים וקונים בעסקאות מקרקעין, ייצוג דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית או ייצוג בעסקאות קומבינציה מאפשר לנו לשמור על האינטרסים שלך בעסקה ולהתריע על נקודות אשר עלולות לסבך אותך בעתיד.

הייעוץ המשפטי במשרד עו"ד ארז בורג כולל עזרה במשא ומתן מול הצד נגדי, ביצוע כלל הבדיקות המשפטיות הנחוצות להגשת העסקה והתייחסות לסוגיות מיסוי מקרקעין (מס שבח, מס רכישה, היטלי השבחה וכדומה) אשר יכולות להשפיע על כדאיות העסקה בפועל.

לשיחת ייעוץ ראשונית עם עו"ד ארז בורג, עורך דין מקרקעין בקרית אתא, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3924699 ונשמח ללוות אותך לאורך כל הדרך.

עו"ד ארז בורג - עורך דין מקרקעין בקרית אתא

משרד עו"ד ארז בורג מעניק ייעוץ וייצוג משפטי ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים בעסקאות מקרקעין בקרית אתא תוך הקפדה על שקיפות, אמינות, התאמה אישית ודיסקרטיות.

אנו מזמינים אותך לעשות את הצעד הראשון, ליצור עימנו קשר ב – 072-3924699 וליהנות מצוות משפטי מיומן, מקצועי ומוביל בקרית אתא אשר שם את האינטרסים שלך בראש סדר העדיפויות בעסקה.

המלצות מלקוחות שאוהבים אותנו 💕​

עו"ד ארז בורג הוא עורך דין מקרקעין שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. תודה על הליווי המשפטי שהענקת לנו, אני בטוח שנפגש גם בעתיד.

לייעוץ ראשוני עם עו"ד ארז בורג, עו"ד מקרקעין בקרית אתא, ניתן ליצור קשר ב- 072-3924699 ונשמח לעמוד לרשותך!