ארז בורג - עורך דין מקרקעין בקריות
משרד עורכי דין בקריות

עו"ד ארז בורג - עורך דין מקרקעין בקריות
ליווי משפטי בעסקאות מקרקעין בקריות

משרד עו"ד ארז בורג מעניק ייעוץ וליווי משפטי בעסקאות מכר מקרקעין (קנייה/מכירה של נדל"ן), התחדשות עירונית, תכנון ובנייה בכל אזור הקריות (קרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית אתא, קרית חיים, קרית ים או קרית שמואל).

הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים, מאפשר לנו לנתח את העסקה בעיניים משפטיות, להתריע בזמן אמת על בעיות שעלולות להתפתח בעתיד ולהבטיח את כלל האינטרסים שלך מול הצד הנגדי ורשויות המדינה. ייצוג מקצועי, אפקטיבי ומהיר של עורך דין מקרקעין יבטיח לך שקט נפשי, ביטחון והגנה משפטית לאורך כל הדרך.

לשיחת ייעוץ ראשונית עם עו"ד ארז בורג, עורך דין מקרקעין בקריות, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3924699 ונשמח ללוות אותך לאורך כל הדרך.

עו"ד ארז בורג - עורך דין מקרקעין בקריות

משרד עו"ד ארז בורג מעניק ייעוץ וייצוג משפטי ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים בעסקאות מקרקעין בקריות תוך הקפדה על שקיפות, אמינות, התאמה אישית ודיסקרטיות.

אנו מזמינים אותך לעשות את הצעד הראשון, ליצור עימנו קשר ב – 072-3924699 וליהנות מצוות משפטי מיומן, מקצועי ומוביל בקריות אשר שם את האינטרסים שלך בראש סדר העדיפויות בעסקה.

המלצות מלקוחות שאוהבים אותנו 💕​

כשאתה בבעיה ויודע שיש לך על מי לסמוך, אתה נמצא בידיים טובות.

הכרתי את עו"ד ארז בורג בעקבות המלצה של חבר משותף ובעקבות הטיפול המהיר של ארז חסכתי אלפי שקלים במיסוי מקרקעין. תודה רבה על הטיפול המהיר, המקצועי והכי חשוב האנושי!
דני, קרית מוצקין

לייעוץ ראשוני עם עו"ד ארז בורג, עו"ד מקרקעין בקריות, ניתן ליצור קשר ב- 072-3924699 ונשמח לעמוד לרשותך!