ארז בורג - עורך דין מקרקעין בצפון
משרד עורכי דין בצפון

עו"ד ארז בורג - עורך דין מקרקעין בצפון
ליווי משפטי בעסקאות מקרקעין בצפון

משרד עו"ד ארז בורג מעניק ליווי וייצוג משפטי בעסקאות מקרקעין "פשוטות" ומורכבות כאחד ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים בצפון.

הניסיון הרב שצברנו בעסקאות מכר (קנייה או מכירה) של נכסים, מיסוי מקרקעין ופרוייקטים של התחדשות עירונית בכל אזור הצפון (חיפה, אזור חוף הכרמל, עתלית, טירת הכרמל, אזור הקריות, קרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית אתא, קרית חיים, קרית ים, קרית שמואל, עכו, נהריה ועוד) משמש אותנו לייצוג כלל האינטרסים שלך בעסקה העתידית.

כל עסקת מקרקעין היא חרב פיפיות אשר בכל רגע יכולה להוות הזדמנות או כישלון – לכן, מומלץ בחום להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין אשר בעל ניסיון, מיומנות וידע בחקיקה והפסיקה הרלוונטית לך. עו"ד מקרקעין מיומן יוכל לבחון את הסיטואציה בעיניים משפטיות ולהעניק לך את הפתרון הטוב ביותר.

לשיחת ייעוץ ראשונית עם עו"ד ארז בורג, עורך דין מקרקעין בצפון, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3924699 ונשמח ללוות אותך לאורך כל הדרך.

עו"ד ארז בורג - עורך דין מקרקעין בצפון

משרד עו"ד ארז בורג מעניק ייעוץ וייצוג משפטי ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים בעסקאות מקרקעין בצפון תוך הקפדה על שקיפות, אמינות, התאמה אישית ודיסקרטיות.

אנו מזמינים אותך לעשות את הצעד הראשון, ליצור עימנו קשר ב – 072-3924699 וליהנות מצוות משפטי אשר שם את האינטרסים שלך בראש סדר העדיפויות בעסקה.

המלצות מלקוחות שאוהבים אותנו 💕​

עו"ד ארז בורג ליווה אותנו בעסקה לרכישת נכס מסחרי בצורה מקצועית, הגונה וצמודה עד להשלמת רישום העסקה בטאבו. עורך דין מעולה שמסתכל ללקוח בגובה העיניים ולא מפחד להתריע על בעיות שיכולות לצוץ בדרך. מומלץ בחום!

לייעוץ ראשוני עם עו"ד ארז בורג, עו"ד מקרקעין בצפון, ניתן ליצור קשר ב- 072-3924699 ונשמח לעמוד לרשותך!