ארז בורג - עורך דין מקרקעין בעתלית
משרד עורכי דין בעתלית

עו"ד ארז בורג - עורך דין מקרקעין בעתלית
ליווי משפטי בעסקאות מקרקעין בעתלית

משרד עו"ד ארז בורג הוא משרד בוטיק אשר מעניק ליווי, ייצוג וייעוץ משפטי בדיני מקרקעין, תכנון ובנייה בעתלית והסביבה הקרובה.

הניסיון הרב שצברנו במהלך שנות פעילות המשרד, מאפשר לנו לייצג את האינטרסים שלך מול כלל הגורמים (הצד הנגדי בעסקה, רשויות המדינה וכדומה) בצורה רגישה אך נחושה במטרה להשלים את העסקה על הצד הטוב ביותר. בנוסף, הניסיון הרב שצברנו מאפשר לנו ליצור תכנוני מס חוקיים, אשר מאפשרים לך לחסוך בשומת המס הצפויה לך.

משרדינו מעודכן בשינוי החקיקה והפסיקה בתחום, בעל ניסיון רב שנים ויכולות משפטיות אשר יאפשרו לך לצלוח את העסקה הגדולה, המשמעותית והמורכבת בהצלחה יתרה.

לשיחת ייעוץ ראשונית עם עו"ד ארז בורג, עורך דין מקרקעין בעתלית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3924699 ונשמח ללוות אותך לאורך כל הדרך.

עו"ד ארז בורג - עורך דין מקרקעין בעתלית

משרד עו"ד ארז בורג מעניק ייעוץ וייצוג משפטי ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים בעסקאות מקרקעין בעתלית תוך הקפדה על שקיפות, אמינות, התאמה אישית ודיסקרטיות.

אנו מזמינים אותך לעשות את הצעד הראשון, ליצור עימנו קשר ב – 072-3924699 וליהנות מצוות משפטי מיומן, מקצועי ומוביל בעתלית אשר שם את האינטרסים שלך בראש סדר העדיפויות בעסקה.

המלצות מלקוחות שאוהבים אותנו 💕​

משרד עורכי דין מקצועי, ענייני ושירותי שמלווה אותנו כבר כמה שנים בעריכה של הסכמים וחוזים לטווחי זמן ארוכים. תודה רבה על היחס החם והשירות המקצועי שתמיד מסתיים בהצלחה.

לייעוץ ראשוני עם עו"ד ארז בורג, עו"ד מקרקעין בעתלית, ניתן ליצור קשר ב- 072-3924699 ונשמח לעמוד לרשותך!